sultan27cihan Bebeğim altı ayına girmek üzere su için ne önerirsiniz siz nasıl su icirmistiniz hangi sulugu kullandiniz bana yardımcı olur musunuz 🙏🏻🙏🏻
momas sultan27cihan ilk önce wee baby 30 cc minik biberonla başladım ağzına sıkıyordum öğrenmesi için ip gibi geliyordu su sonra phılıps avent alıştırma bardağına geçtim onu çok sevdi baya kullandık 11. Ayda da munchkin pipetliye geçtik hala onunla içiyor
ebruuyildizz sultan27cihan çay bardağıyla bi deneme yaparak su içirmiştim o gün bugündür bardakla içiyor ve çok seviyor 8 buçuk aylık 😅 suluk ve biberonu hiç sevmedi
tengrininsesi sultan27cihan Direkt pipetli aldım, Philips avent kullanıyorum hala şuan büyüdüğü için bardakla içmeyi daha çok seviyor. Başka bir şeye ihtiyaç duymadım gerekte yok bence eğer içiyorsa
gizematadeniz sultan27cihan mamajoo sulukla 1 2 hafta icti. Sonra 6.5 aylikken munkchin pipetliye gectik