Kızlar doğum yapalı 10 gün oldu. Antibiyotikte kullanıyorum. Fakat bugün rahmimde karnımda felaket bir ağrı var. Ne yapsam geçmesi parolda attım ama yok . Ne yapmam lazım? Soğan suyu iltihabı alır mı? Sütüme zarar verir mi? Benimle aynı durumu yaşayan var mı?