organikirmik Bebeğiniz ayaklanınca evde neleri değiştirdiniz? Benim bi kahve köşem vardı ama güvenilir değildi tutup kalksa devirebilirdi onu komple demonte ettim. Kilit alacaktım dolaplara ama çoğunluk işe yaramıyor diyor, ne dersiniz?
meeerve organikirmik dolaplara kilit aldım fakat oğlum söküyor 😂 ablamda başka bir modeli vardı E bebekten aldım dedi görsel bulabilirsem atacağım bayağı sağlam geldi gözüme. Prizlere de koruyucu takabilirsiniz benim ki elini sokuyor. Devrilebilecek şeyleri ortadan kaldırdım ütü masam mesela normalde açıktı artık kapatıyorum, ütüyü asla yerde bırakmıyorum
maygirl organikirmik dolap kapak ve cekmecilere çocuk kilidi taktık oyuzden iclerni vs degistrmeye gerek duymadık..minik obje flan varsada kaldrmadım ki baştan onların oyuncak olmadığını bilsin başka ewlerdede dokunmasın diye..dolap şifonyer tw yi duvara sabitledik.başkada hic bi önlem almadık..cok yeterli oldu..halen açmaz dokunmazda hiçbiryerde böyle alanlara.
[silindi] organikirmik Kilit bir süre işe yarıyor taktiği kaptı mı o da çöp. Ünitem vardı ters çevirdim. Makyaj aynasının önünde ve çekmecelerinde zarar görebileceği her şeyi kaldırdım. Mutfak dolaplarıda keza aynı şekilde alt tarafta sadece plastikler ve tahta kaşıklar bezler vs var. Prizlem yüksekte 1 2 tane var elinin yetişebileceği onlarada kapaklar oluyor zaten. Bi süre sonra kapıları kapatıp açma huyu başladı onun içinde kapı korumalıkları var onlardan aldım. Onun dışında çokta düzeni bozmadım aslında aşırı bozmuş olabilirimde bilemiyorum 😅😅. Sivri yerlere düşüp kafasını vurmasın diye köşelik aldım yiyerek söktü bant yapıştırdım dişleyerek kopardı derken alıştı artık
civcivoz organikirmik dolaplara kilit ve su andan itibaren evin kapisini varsa balkon kapisini surekli kilitli tutmak. Camlara da kilit takmak. Daha kisa boyu yetmiyor acamaz demeyin o kadar cabuk uzayip uzanip yetisiyorlar ki.. kizim gecen haftaya kadar balkon kapisini acamiyordu bir gun bi baktim uzanip azmetti ve acti firt diye balkona cikti her gun yeni guncelleme geliyor yapamadiklari seyi bir anda basariyorlar. En dikkat edilmesi gereken seyler kapilar ve camlar Allah korusun. Tabi diger ustune devirebilecegi seyleri de saglamlastirmak lazim tabi ve banyoda mutfakta deterjanlari ust dolaplara almak. Oda kapilarinin hepsine kapi tutucu sungerlerden takmak eli sikismamasi icin mutfakta cam kaplar kesici aletleri cekmecelerden üst dolaplara kaldirmak
organikirmik meeerve ya ben şeyden emin olamıyorum. Ütü masası dik vaziyette duruyor mesela tutunsa düşer tabii, bunu da kaldırmalıyım herhalde dimi? Eşim duvar köşelerine bile elini koyuyor hemen
Pamukhanim_ meeerve bende üsttekini aldım hemen söktü bugün alttakindan söylemiştim doğru karar vermişim
emosss__ Prizlere kapak al o baya işe yarıyor mutfakta çatal ve bıçak gibi tehlikeli şeyleri erişemeyeceği yere koy. Çekmece dolap için kilitler işe yaramıyor maalesef en azından bizde yaramadı oğlum söktü hepsini. Odalarda aksesuar koyma benim salonda vitrin bile ters çevirip duvara koydum. Konsol komple boşalttım faln yani neyi kaldırsan kaldır karıştıran ve hareketli bir çocuğun varsa muhakkak bişeyler bulacak
meeerve organikirmik evet kaldırsanız iyi olur üzerine düşebilir ben duvar ile dolap arasına kaldırdım
[silindi] organikirmik Kilitten ziyada poşet önerebilirim o beni baya idare etti çekmecelere değilde dolap kapaklarına😅😅
[silindi] organikirmik Yan yana olan ikili kapak kulpları varsa poşeti aradan geçirip düğüm atın, uçlarını yukarıya doğru sabitleyin çekiştirip ağzına falan atmasın 😅. Ciddi ciddi en sonunda böyle yapmıştım artık
TunaGoktug organikirmik dolapların çekmecelerin hepsine kilit taktım ama hepsini söktü en son gizli kilit buldum çift kapaklı dolaplar için onu hala çözemedi 2 yıldır bi ondan memnun kaldım . Piriz kapakları çok işe yaradı onlar olmasa oralara bir şeyler sokardı kesin . Balkon kapı ve pencerelerin hepsine kilit taktım onlar da faydalı oldu . Kilit olmayan dolaplar ise iple bağlı bazı çekmecelerin kulplarını da söktüm açamasın diye çünkü kedi gibi o kulplara basarak tırmanmaya çalıştı . Çekmecelerden dolaplardan yetişebileceği her yerden delici kesici veya yutabileceği tüm riskli şeyleri kutulara kaldırıp en yüksek dolaplara yerleştirdim . Çerçeve biblo vs şeyleri kaldırdım. Bi dönem çiçekleri de kaldırmıştım onları da yolup atıyordu artık alıştı birlikte suluyoruz falan onlarda dokunmuyor . Tv ekranı riskli bir şeyler fırlatıp kırabilir koruyucular var onlar için . Fırın ocak bunları açabiliyor onlar için de kapaklar var bi dönem kullandım
bitboylum organikirmik boyunun erdiği her yeri boş ıvır zıvırla doldurdum. Sehpaları ortadan kaldırdım. Şimdi 2 yaşında sürekli uzanıp alıyor onu da asla böyle bıçak falan koymamaya dikkat ediyorum. Ne olursa olsun kıyıya köşeye bir şey koymuyorum
smnbr organikirmik Her şeyi😂 Bütün biblo süs kaldırdım Mutlaka kilit alın. Sökmeyi öğrenene kadar idare eder. Sökmeyi öğrenince de kurdele ile bağladım tüm çekmeceleri😃 İyice büyüyünce mutfak üst çekmecelerine de boyu yetmeye başladı, bıçak çatal ne varsa yukarı dolaplara kaldırdım Köşeli eşyalara mutlaka köşe koruyucu takın Kafasını vurabilecek yerlere süngerle falan çevirin
Mariposa organikirmik evimde sehpam vs yoktur olsa onlari kaldirirdim, kitapligim var cok koseli kizlarim bebeklen kenarlarina yapiskan sunger cekmistim cunku surekli oraya gidip kendilerini kaldirip kitaplari dokuyorlardi 🙂 Dolaplarin hepsine kilit almistim ve ise yaramisti acamadilar.