Bebeğim 8.5 aylık doğduğu günden bu yana aslında makineleri de çalıştırdım süpürge de açtım . Bir anda her şeyden korkan bir bebek haline geldi . Geçen elektrik süpürgesini açtım diye katıla katıla ağladı ellerini çırpa çırpa . Yine dün çorba yapıyordum ona blenderı çalıştırdım diye yine feryat figan ki öyle sesi de yok . Az önce bildiğiniz ipli el rondosunda bir şeyler çekiyordum ve yanımdaydı yine korktu yine ellerini çırparak ağlamaya başladı . Ben ne yapcam ? Evi bile süpüremiyorum . Gece uykusuna geçince açıyorum bu sefer saat geç oluyor ve halim kalmıyor . Robot süpürge var bu arada ama ek gıda dönemi malum mükemmel süpürmüyor . Odasındayken yapayım yemekleri desem beni göremeyince ağlıyor. Nasıl alıştıracağımı ne yapacağımı bilmiyorum . Lütfen fikir ve desteklerinizi bekliyorum …