Bir hafta öncesine kadar gündüzleri uyuyordu bi şekilde ama bir haftadır yatma pozisyonuna getirdiğim an çığlık çığlığa bağırarak ağlıyor kendini kasıp geriye atıyor yani tutmanın dahi imkanı yok öyle bir güçle. Bugün gündüz toplasanız 1 saat uyumuştur artık uyusun diye arabaya bindik yok burnumuzdan geldi arabada da aynı şekildeydi. Ben ilk oğlumda bu kadar yaşamadım hu nedir allahaşkına? Gaz mı reflü mü atak mı valla delircem az kaldı