saripapatyam2 Kızlar bugün oğluma 1. Ay aşısı aşısı yapıldı yanetkisi yok dediler. Ateşi Yok şu an ama çok huzursuz emmek istemiyor uyumuyor doğru düzgün. Ağlıyor hep. ilaçta önermedi doktor . Bu aşının huzursuzluğu nezaman biter yarına normale dönermi bebeğim 😢
Neslihankarabal saripapatyam2 o aşıdan bisey olmuyr cnm. Sen 2. Ayi görme biz bugun olduk. Hem cok agladi hemde ayesi cikti surubu kustu cirilciplak yaptım evde ateşi düşürdüm. Ama mahfoldu cocugum
Deniz2961 saripapatyam2 cnm 1 ay asısı bizde mahvetti ebe bnada bir sey yapmaz dedi ama sabaha kadar agladi mınnak atesi yoktu bnm de 2ay asısını olurken İcim ıcımk yedi ama sukur sdce uyku yaptı
Gizemre Neslihankarabal ya bizde yarın sabah olcaz 2. Ay aşısını yapılırken çok ağladımı kuzucuk çok endişeleniyorum
saripapatyam2 Neslihankarabal çok geçmiş olsun şimdiden 2 .ay nasıl olacak diye onu düşünüyorum zaten 😔
saripapatyam2 Deniz2961 ayy bende 1. Böyleyse 2.daha ağır nasıl olacak diye sabahtan beri kendimi yiyorum resmen inşallah 2. Bizimde kolay geçer . Şu an çok rahatsız hala 😔😔😔
Neslihankarabal saripapatyam2 dun asiyi olduk 38 kadar cikti atesi huysuzdu cok. Geceyi saglam atlattik ya cok şükür. Korktugm kdr varmis açıkçası ama tabi her cocukta ayni etkiyi yapmiyr
Gizemre Neslihankarabal bizde bugün 2. Ay aşımızı olduk sizinki hemen etkisini gösterdi mi şuan bizde bi sorun yok gibi 1 saat oldu ama daha
Neslihankarabal Gizemre sabah 10 vuruldu aksam 5 etkisini gosterdi o saate kadar hic birsey yoktu huzursuzlukta dahil