Kızlar bebeğim 1 ay 6 günlük ve el ayak hastalığı bulaşmış. Ağzı yara emerken çok bağırıyo canımdan can gidiyor. Elim kolum bağlı doktorda birley birşey yapamayız dedi. Beslenmesine dikkat edeceksin dedi ve benim sütüm zaten azdı iyice azaldı, az önce sağdım iki damla anca düştü. Bu durumu yaşayan var mı süt artırmak için önerileriniz var mı?