dilos53 denizahsen muhakkak etkileri vardır aşılardan sonra genelde böyle ağrılar oldu evet ama sadece ona bağlamamak lazım
dilos53 Minnokkunannesi önce göğsümde bi ağrı hissediyorum onun ağrımasıyla sol kolum boynum sırtım da ağrıyo sızlıyo bazen acıma yanma şeklinde oluyor sonra baş dönmesi oluyor bayılcakmışım gibi hissediyorum kolum elllerim parmaklarım uyuşuyo