2 gündür kullanıyorum doğduğundan beri asla kusmayan 5 ay 2 günlük bebeğim 2 gündür ilacı kullanınca sürekli kusuyor normalde başka bir d vitamini kullanıyordum bu sefer sağlık ocağında ki ebe bizde var biz verelerim dediği için kullanmaya başladım bizden başka bu durumu yaşayan var mı