Bebeğim üçüncü ayını tamamladı ama çok kusuyor. Doktor direkt reflü dedi gavıscon saşe başladık. Ama bugün bi videonun yorumlarında üçüncü ay atağı olarak kusma ve iştahsızlıktsn bahsetmişler. Sizin üçüncü ayda yaşadığınız atak belirtileri nelerdi? İlacı vermeme rağmen bebeğim kusuyor, aç aslında emzirmemi istiyor ama kusuyor sürekli ne yapacağımı bilmiyorum artık lütfen yazın öneriniz varsa