Merhaba kızlar
Kızım 5 gün sonra 4 aylık olacak bu sürece kadar sadece anne sütü ile beslendi ama şuan sütüm yetmiyor mama takviyesine başlamak zorundayım sma mama aldık beğenmedi içmiyor Aptamil aldık onu sevdi içti ama şeker oranı yüksek diyorlar anne sütüne yakın olan mama öneriniz var mıdır yada Aptamil mama kullananlar memnun mu ?