Merhaba hanımlar 1 tane 4.5 yaşında kızım var . Bir de 7 aylık hamileyim başka çocuk istemiyoruz. Hatta 2. yi bile çok sorgulamıştım. Sezaryen doğum yapacağım kordonlarımı da bağlatsam mı diye düşünüyorum. Sakınan göze çöp batar misali hamile falan kalırım sonra kıyamam diye çekiniyorum. Eşim tamam diyor ama yaşımız daha 30 ileride olur da çocuk istersek ya da farklı durumlar olursa geri dönüşü de zor hasar bırakma ihtimali de var . Kordonlar açılsa da gebelik ihtimali de baya azalıyormuş . Siz olsanız ne yapardınız?