Az önce salıncaktan düştü ters oturuyordu hep hareketli olduğu için alışığım ters oturmasina bende yanindaydim hemen kaldırdım normalde tutardım ama bu sefer salıncaktaydım bende tutamadim
Burnunun üzerine düştü o ara ters mi döndü bir şey oldu anlamadım hemen kaldırdım eve getirdim eşimi aradım o ara uykusu da vardı mayıştı zaten o yüzden bir şey mi oldu acaba diye korktum sonra uykusu aysın oynasın diye oturdum onla beraber yere oynamaya başladık keyfi yerine geldi banyo yaptırdım şimdi iyi sadece burnunun üzeri azıcık soyuldu başına gelen var mı salıncaktan düşen çocuğa bir şey oluyor mu 10 aylık