mamacitaa_ Kayra_68_aksaray siz kaçtan kaça indiniz acaba ? Kendinzce yapiyorsuniz sanırım değil mi diyetinizi ?
Kayra_68_aksaray mamacitaa_ o benim kardeşim ( ikizim ) biz diyete birlikte yapıyoruz şehirlerimiz farklı doğa önce 100 den 80 e indim bıraktım şimdi 90 olmısum yazın biraz fazla fazla kaçamaklar oldu malesef tekrar başladım hedefim 70 75 arası
mamacitaa_ Kayra_68_aksaray aa çok tatlısınız 🥰 ben de diyorum her posta niye birbirine birbirlerini çok tanıyorlarmış gibi yorum yapıyorlar😁😊