mavro Sevgili annelerim oğlum 17 günlük prematüre bebek 36+2 de doğdu beslenme sonrası bir türlü gegirtemiyorum ne yapmam lazım dakikalarca uğraşıyorum
3kedili2bebekli mavro YouTube de videoları var elinizi kubbe yapıp sert sert pat pat aşağıdan yukarı vurmalısınız bir kaç video izleyin anlarsınız zaten o zaman hizli çıkar ama öyle 3-5 dakikada çıkmasını beklemeyin yarım saat 1 saat patpatladigim oluyordu
janssu mavro ben dik sekilde ayakta durur gibi iki bacagimin arasinda tek elimle tutup diger elimle de sirtini sivazlayip pat pat yapiyorum o sekilde cikiyor bir tek. Cocugun en dik konumda olmasi lazim yoksa cikmiyor
anayimcanim Bana emzirme danışma demişti ki anne sütü mama gibi değil, her emzirme sonrası gazı olmayabilir. Hem de daha çok küçük sizinki. Belki 1 hafta 10 gğne daha gazı hissedilir
h_h_momss mavro sırtına 8 çizin elinizle ,yani sıvazlarken 8 şeklinde çizin ,bende ınstda ya da YouTube da görmüştüm ve yenidoğan döneminde yaptığımda geğirirdi ,deneyin bi