Benim oğlum da aynı şekilde, ilk haftalar hiç böyle bir sorunumuz yoktu yaklaşık 5-6. Haftadan sonra gece sabaha karşı sancıyla uyanmaya başladı, relactaz damla kullanıyorum, clinikid yağ aldım onunla masaj yapıyorum, kendim beslenmeme dikkat ediyorum ama hala sabaha karşı 4 gibi gaz sancısı devam ediyor, defalarca gazını çıkarıyoruz bir saat falan sonra uykuya devam ediyor. Ne zaman geçecek bilmiyorum, inşallah bu sancılarla ıkınmalar ona zarar vermiyordur