Kızlar bir haftadır eşimle ben hastaydık geçti sayılır ama iki gündür de kızımın burnu akıyordu az önce ateşine baktım 10 aylık bu arada sağ kulak 37 9 sol kulak 37 başından bakınca 38 buçuk ben anlamadım hemen hastaneye gitmeli miyim çünkü kızımın şuan burun akıntısı hariç hiçbir mızmızlıgı yok ne yapayım lütfen bi bilgi verib