ulkuakgc Benim kızım 1 buçuk yaşında ve amerikada bi hukuk fakültesine gömdüm siz nereye gömdünüz kızlar☺️
forumgurmesi Hamileyken bebeğim sağlıklı olsun diye dua ettiğim türbenin bahçesindeki çınar ağacının altına gömdüm.