anonimim bence izin bitmesine iki hafta kala iş yeri ile görüşün istifa edeceğinizi söyleyinki bilsinler. Kamu personeliyim mesela bende analık izninden sonra ücretsize ayrılacaktım ve bana personel işleri ise baslayis tarihinden iki hafta önce ücretsize çıkacağından ötürü dilekçe yazman gerek ona göre maaşın falan kesilecek dedi.