Kızlar durumumuz biraz sıkışık şu aralar 4 aylık bir süreçte çok fazla ödememiz var kızım için artık mamayı bıraktırıp cicibebeye geçmeye düşünüyorum bende bir cicibebe bebeğiydim :) Artık ona alışsın diyorum bıraktıracağım zaten ama geçiş süreci için bu gerekli fikir almak istiyorum sizden :):)