hellobeybii Daha önce kendim kullandığımda bana da avokadolu kremi vs alerji yapmıştı, kızıma stelatopia+ serisini aldım vücut ve yüz kremi. Sürdüğümün ertesi günü her yeri alerji oldu. Bacağında denemiştim bacakta pek birşey olmadı ama kulağının arkasından tutun tüm vücudu bu şekilde. Şikayet var da da benzer bir sürü şeyle karşılaştm. Yenidoğan bebekler için doğum öncesi alışveriş için tavsiye istiyor genelde anneler. Ben de bunu paylaşmak istedim, başınıza gelmesin sizlerinde🥹🥹 Şampuan ve pişik kremi olarak Bagder, bebek yağı badger, krem olarak weleda mor yüz kremi ve hipp vücut kremi kullanıyoruz. Onlarda böyle birşey yaşamadık, memnunum. 😊
kuzuannesi42 hellobeybii merhabalar benim bebeğim aynı bu şekildeydi bende doktora sormadan bu mustela kremden almıştım ve alerji yaptı doktor içiripi sebebiyle alerjik reaksiyon gösterdiğini söylemişti alerjisinin geçmesini de kendiliğinden geçer demişti bu
hellobeybii kuzuannesi42 çok geçmiş olsun size de. Hametan krem sürdüm iyi geldi , evet içeriğinden dolayı tabiki ama saçma birşeyler var demekki içerikte, birçok bebeğe olmuş malesef🥲 Bana da kötü geldi avokadolusu ve cica kremi de beni alerji yaptı🥹
kuzuannesi42 hellobeybii bana doktorum içindeki avakado sebebiyle olduğunu söylemişti çok geçmiş olsun
hellobeybii kuzuannesi42 avokadoya alerjim yok yiyorum normalde ama o krem bana da yaptı. Mustela yetkilisi demişti ki latex alerjisi olanlara o avokadolu olan alerji yapabilir ama stelatopia yaptı bebeğime. Anlayamadim.
hellobeybii hellobeybii 2 gün sonra bu şekilde oldu, hametan ve weleda derma krem sürdüm onlar yatıştırdı şuan daha iyi. Malesef her bebeğe aynı etkide bulunmuyor demekki çünkü birçok şikayet var benzer şekilde olan bebekler🤷♀️