bestmomnrg Kızlar doğumdan sonra hangi yöntemle korunuyorsunuz bir yaşında kızım var kaza olsun istemiyorum , deri altı implant hakkında bilgisi olan ya da kullanan var mı
aysimacan bestmomnrg Özelde yaklaşık 2 hafta önce deri altı implant taktırdım 13 bine devlette de taktırılıyormuş. Eczaneden 5 ya da 6 bin civari alınıp doktor takıyormuş. Ben de 5 dk bile sürmedi acı olmadı sadece birkaç gün boyunca hafif bir ağrı oldu ve morardı biraz. Şu an derim eski halinde. Doktor adet düzensizliği olabilir dedi. Adet oldum eskiye göre adet sürem uzadı.
bskngulcan Kızım 9aylıkken üç aylık korunma iğnesinden olmustum asla ama asla öneemiyorum.adetimi kırt diye kesti hormonal dengesizlikler cok yaşadım bir kere vurulduğum halde baya etkili bir iğne ama