Benimde bahsettiğiniz gibi oldu şişti kızardı emzirmekte zorlanıyordum sebebide oğlum ısırmıştı büyük bi yara oluştu geçer diye düşündüm 1 hafta boyunca giderek daha kötü olmuştu en sonumda lansinohun göğüs kremi vardı evde o aklıma geldi onu sürdüm ve 2 güne geçti herşey