Sevgili anneler yıllar sonra yaklaşık 5 yıl sonra öğretmenliğe geri dönüyorum 4 sene bebeklerimden ötürü ücretsiz izin aldım. Öncesinde 10 yıl öğretmenlik yapmama rağmen sanki her şeyi unuttum ilk ders elim ayağıma girecek gibi.. sizden dua istemeye geldim benim için ve sınıflarım için dua eder misiniz kazasız belasız sıkıntısız başarı dolu güzel bir eğitim öğretim yılı geçirelim