fyb Merhabalar bestirol demir damlası aldım ancak 4-10 yaş arası için uygundur yazıyor, 5 aylık bebeğime kullanabilir miyim emin olamadım, doktoruma da ulaşma şansım yok. Acaba sizin kullandığınızda da böyle bir ifade var mı?
esra00_ Evet bende onu kullanıyorum bebeğim 5 aylık doktorumuz bize kilo başına 1 damla dedi 7 kilo şuan 7 damla kullanıyoruz içeriği temiz bu arada güvenle kullanabilirsiniz 🌸
aselkussum esra00_ demiri mi iyi acaba bebeğinizin çünkü bestiron mgmi diğer damlalara göre düşük bize kilo başına 2 damla dedi doktorumuz