Kızlar oğlum 13 aylık ve 3 aylık hamileyim ailem uzakta eşim çok yoğun çalışıyor izni yok sabah 7 de çalışmaya başlıyor bide hamileyim kontrole gitmem lazım oğlumu nereye birakicam bilmiyorum acaba hastaneye onuda gotursem içeri alirlarmi bilmiyorum fikir verirmisiniz