Kızlar 10 aylık bebeğim var. Önceden yani 6 aya kadar Park yatağın en üst kademesinde yatağının yanında yatırıyordum çünkü tırmanıp dönemiyordu kendi kendine koyuyordum oynuyor oynuyor yatıyordu bir süre sonra. İçinde maşallah tutunun kalkıyor aşağıya eğiliyor yerinde durmuyor. Park yatağa en alt kademeye getirdim salona getirdim. Kendi odasında da beşik var ama sıcak olduğu için klimayı açıp salonda yatırıyorum. Ayağımda sallaya sallaya yatıyor. Ama ben eski düzeni özledim yani ya beşiğine katıp kendi kendine yattigi. Ama şu an en alt kademede olsa bile koydun mu içinde tutunup ayağa kalkıyor yine yani siz nasıl uyutuyorsunuz beşiğinde uyusun istiyorum. En azından gündüzleri. Yani beşiğe koyduğum an geri kalkıyor tutunuyor ben de ayağımda sallayıp yere minder atıp üstünde yatırıyorum. Başka şekilde yatmıyor