Snmkskn Merhaba, sevgili anneler Bebeğim 2 ay 28 gunluk Gazlı ve malesef kolik bir bebekti çok şükür ağlama krizlerimiz bitti huysuzlugumuz mizmizligimiz uyku problemimiz devam ediyor ama bunada şükür ben bir tavsiyede bulunmak istiyorum bebegim kriz anina girdiginde ben plates topu ile sakinlestiriyordum plates topuna oturup bebegimide kucagima alip hafif zıplıyordum inanin oyle gazlar cikiyorduki ben bile inanamiyordum sonra orda sakinlesip uyuya kaliyordu simdi uyumadigi geceler yine ayni seyi yapiyorum belki denemek istersiniz bir yardimim olur diye paylasmak istedim bende annelerden tavsiye istiyorum bebegim kanguruda pusette bebek arabasında ve normal arabada durmuyor biryere giderken memede emerek gidiyoruz gittigimiz yerdede hep kucakta gezmek istiyor bu konuda bana tavsiye ve oneri verebilirmisiniz nasil alistirabilirim Teşekkürler