Kızlar bebeğimin saçı böyle kestirsek mi kestirmesek mi karar veremedik bazıları kestir diyoru bazıları kestirme diyor. Kestirme amacım gür çıkması değilde hepsinin eşit gelmesi fotoda önden güzel gözküyor ama arkası çok az öne göre. Sizce eşitlenmesi için kestirsem mi? Bu srada çok yumuşak kıyamıyorumda 😢

