Kızım 20 aylık iştahsız yemekleri falan doyurucu yemiyor doktorda iki yaşına gelsin mamayı öyle kes dedi acaba mamaya güvendiği için mi yemekleri yemiyor kesersem iyicemi zayıflar ne zormuş çocuk büyütmek bazılarına bakıyorum bir kase çorba içiyor değişik şeyler yiyor