Misssitare Gamzelikiz_34 Allahım çok şükür serinledik valla ben yaz insanı değilim🙄 yapış yapış ter içinde kalıyoruz
mamacitaa_ Gamzelikiz_34 tam 10 güne yakındır çok soğudu yağmur da var geceleri serin gün içinde de ya