sinemisxs Adidas ilk adım ayakkabısı aldım 11 aylıkken dengesiz yürüyordu 12 aylıkken tam yürüdü, ekstra sandalet almıştım H&M den ama Adidas da çok çok daha iyi yürüdü,suan 13 aylık hala kullanıyorum Kitsu thedurukan
Rwerdst thedurukan önce vicco aldık sonra puma. Şuan hala puma giyiyor. Viccolardan başlamak en mantıklısı bence baya hafifler. Veya camper önerebilirim onlar da çok rahat.