Zor bela iş buldum işe gidiyorum oğlanda kreşe bırakıyorum sabah 8:30 9:00 gibi sorma işe geçiyorum 6:30 da kreşten alıyorum mecbur çalıştığım yere geri dönüyoruz beraber 8 e kadar idare etmeye çalışıyoruz fakat işle ilgilendiğim için yemekle meyveyle sütlaçla yanıma getirdim bı kaç parça oyuncakla idare etmeye çalışıyorum iş yerimde eve gidince banyo yaptır uyut kendi kendine uyuyor beşiğinde onda sıkıntı yokda 2 gündür gece ağlıyor uyuyor ama 2 gündür gece uykusuzluktan sinir sistemim yıprandı gerçekten birde huy değiştirdi önüne oyuncak köy Kendi kendine oynayan sesi çıkmayan efendi çocuk gitti herşeyi ama herşeyi ağlayarak bağırarak isteyen çocuğa döndü birde kreşte mutsuz mu acana desem oda değil çünkü kameradan izliyorum gayet keyifli mutlu kreşte ( kreşin kamerası var izleyebiliyoruz ) ama işe başlamadan önce oyun oynarız yemek yerken telaşlı değildik oyunlar şarkılar eşliğinde günü tamamladık her şeyimizde şimdi düzenimiz değişti acaba ondan mı ya da bilmiyorum çözümü var mı