nayirnolamaz06 Şuan I phone 11 kullanıyorum yaklaşık 3 sene oldu alalı çok memnunum fakat bir üst serisini almak istiyorum.14 mü 15 mi kararsız kaldım fiyatları da yakın birbirine hangisini önerirsiniz
mamacitaa_ nayirnolamaz06 ya ikisi de çok güzel hayırlı olsun😊 sonuçta iPhone benim de iki yıl oldu düz 13 kullanıyorum gayet memnunum
Usnac1995 nayirnolamaz06 14 pro max. 2.5 sene oldu çok memnunum. Tabi 15 le fiyat yakınsa bence 15 al
defnedilej nayirnolamaz06 14 pro maks .Tartışmasız .Eşimde 15 var kamerası iyi değil.Ben çekim falan yapdıgım için kameresı vs önemli