Merhabalar, ben henüz doğum yapmadım bu ayın sonunda bekliyoruz bebeğimi.
Göğüs pompası almayı düşünüyorum ama kafam çok fazla karışıyor, sosyal medyadaki ve satış platformlarındaki yorumlara fazla güvenemiyorum birçoğu reklam/işbirliği yorumu gerçek kullanıcılar burda bence. Sizden kullandığınız göğüs pompaları ile ilgili önerilerinizi paylaşmanızı rica ediyorum 🙏
İlk doğumumda sütüm günler sonra inmişti ve meme reddi de yaşadım. Kızım hiç emmediği için sağarak vermeye çalıştığım sütüm kısa sürede tükendi. Bunun kaygısını yaşıyorum hala sanırım.
Önceliğim hastane tipi kiralamak olacaktı ama bulunduğum şehirde bu hizmeti veren medical yok. Kolay kolay gönderim de yapmıyorlar sanırım, iletişime geçtiklerim bulundukları yerlerde bir tanıdığımım gidip sözleşme imzalamasıyla gönderebileceklerini söylediler.