-sevimlipolyanna- benimki de öyleydi. İstanbul dışına gittik bir haftalığına. Gittiğim her hanede insanlarla selamlaşamadan müsait bir odanız var mı diye sormak zorunda kaldım. Aksi halde meme memeee diye geziniyordu. Evde, arabada, oturduğumu gördüğü anda gece zaten her uyandığında…
İstanbula döndük ertesi sabah ondan önce uyanıp türk kahvesi sürdüm..
Daha şefkatli olsun isterdim ama eşim bir hafta daha evde olacaktı ona güvendim birazda. Bir kaç gün zor ve sancılı geçti, çok kolaydı diyemem ama kabaca bir haftanın sonunda bitmişti. Öğlen uykusunu kucağımda evde gezinerek uyutuyorum şuan. Gece yanımızda uyuyor… Aklında olsun diye söylüyorum. Bir kere niyet et ve geri adım atma. Öbür türlü kıyamayıp vaz geçersen, tekrar bıraktırmaya teşebbüs ettiğinde işin biraz daha zorlaşacak. Umarım kolay geçer süreç ❤️