Bebeklerde atak dönemleri varmış ilk çocuğum olduğu için bu konuda hiç bilgim yok bebeğim şuan 5 haftalık ve atak döneminde olduğunu öğrendim çok ağliyor sürekli uykusundan uyanıyor kucağımda durmak istiyor sürekli ve çok huysuz ne yapmam gerek sakinleşmesi için :(