Kızlar normalde sivilcesiz cildim vardı sadece yanağımda lekeler vardı. Nivea serumu kullanayım dedim cilt bariyerimi tahriş ettim sivilce çıkıyor sürekli cildim bozuldu. Yaşayanlar varmı bi üründen dolayı cildi bozulan sonra geçen varmı? Geçeçek mi düzelir mi??