Kızlar oğlum 15 aylık olacak yaklaşık 4 aydır falan uyanınca emmek istemiyor sadece uykuya geçişlerde emerek uyuyor başka hiç bir türlü uyumaya alışık değil memede uyuduktan sonra uyuklarken emziği alıyor ve yatağına koyuyorum tamamen dalınca emziği kendisi atıyor zaten . Şimdi sorum şu ki sütüm çok çok az belki yok bile sırf ağız alışkanlığı ile emiyor oğlum ve ben şöyle 2 ay içinde falan ikisini de tamamen bırakmak istiyorum ama bunu nasıl yapabilirim şimdiden nasıl alıştırmaya başlayabilirim ya da önce hangisini kesmeliyim ikisi aynı an da daha mı zor olur bilemedim, fikirlerinizi almak istiyorum