Kızlar bebeğim dünden beri burnu tıkalı öksürüyor sürekli hapşırıyor gece hiç uyumadı emmek istiyor ama burnu tıkalı nefes alamadığı için yarım bırakıyor ateşi 37 şuan napıcam bilemedim serum fizyolojikle burnunu açıyorum tekrar tıkanıyor ne zaman doktora götürmeliyim daha bir aylık vicdan azabı çekiyorum nasıl üşüttüm diye çok üzülüyorum nolur yardımcı olun napmam lazım