Kızlar bebeğim dün sünnet oldu sabah 11.30 da bitti 15 dakika sürdü özel hastane de yaptırdık çocuğun pipisini sarmışlar üstüne de gazlı bez koymuslar yarın yıkayın dediler ıslanınca çıkar dediler bugün tam 1 gün oldu öğleden sonra yıkıcaz baya sıkı sarmışlar inşallah ıslanınca çıkar canı inşallah yanmaz bundan korkuyorum başına gelen var mı bide krem verdiler pipisinin dikili yerine sürün dediler öyle yapacağız bardak koymadık bi kere denedik kızarttı etrafını bi beden büyük bez aldık