Neslihanbew aşı öncesi ilaç önerilmiyor bildiğim kadarıyla.Ben hemen sonrasında da hiçbir zaman vermedim çünkü önce huzursuz mu diye takip ettim sonra da sık sık ateşini kontrol ettim.en son dün aşı oldu 6aylık yine ateşi çıkmadı mesela🤷🏻♀️Aksi bir durum olmadığı için de boş yere ilaç vermemiş oldum.Doktorum da bu şekilde söyledi sağlık ocağındaki hemşire de.
37.5olursa kısa süre sonra tekrar ölç eğer yükselmişse fitil ver düşmüşse gerek yok dedi.Yani hiç ateşlenmeyebilirde.bence duruma göre hareket edin.Umarım sorunsuz geçer🙏🏻