Merhaba bende aynı durumdayım kızım 3,5 yaşını geçti oğlum 2,5 aylık daha ve kızımı büyüttüğüm gibi büyütemiyorum oğluma karşı vicdan azabı çekiyorum oğlumu kucağıma alıp kucakta uyutmak istesem kızım hemen üstümüze cıkıyo hamak beşikte sallayarak uyutuyorum sürekli daha çok küçük bu ona zarar veriyo mu diye düşünüyorum bi yandan çocuğu sallayıp bi yandan kızımla boyama yapmaya çalışıyorum onunda benden ilgisi beklentisi var. Eşim sabah 9 da işe gidip akşam 11 de geliyor arada gelen giden olsa da genel anlamda yalnız bakmıyorum ve oğlumu başka türlü nasıl uyutabilirim bilmiyorum sürekli sallayarak uyutma ona sağlıklı derin uykuyu vermiyor biliyorum sessizce odada da uyuyamıyorum özellikle gündüz uykuları hep oturma odasındayız kızım çizgi film izler oyun oynar sesler gürültü bu ortamda uyutmaya çalışıyorum başka bi çözüm de bulamıyorum :( bazı günler moraracak kadar katılmalı ağlamaları oluyo uykuya direniyo ondan oluyor diye dünüyorum çünkü uykuya geçişi için zamanını kaçırabiliyorum kızımla ilgilenenince yani şu an durumlar böyle tükenmiş durumdayım