Merhaba 1. Ayımıza girmek üzereyiz 24 günlük olduk.
Mama + Meme şeklinde gidiyordum ama kilosu iyi olunca doktor mamayı bırakıp deneyelim dedi 2 gündür mama vermiyorum. Geceleri uyanmakta aşırı zorluk çektiğim için maalesef Max 3 kez anca kalkabiliyorum. Bugün bile gece resmen 3 saatte bir emzirebildim. Ablam 40 ı çıkınca istersem gece 5 saat besleme bir şey olmaz dedi ben de fikir almak istedim. Aylara göre beslenme nasıl olmalı kaç saatte olmalı