Kızlar bat tarihim 3 Eylüldü adet günümden 3 gün önce açık pembe leke geldi 2 gün sürdü kesildi dün açık pembe leke tekrar geldi peçeteye silince geliyor sadece onun dışında aktif günlük pedime bile akmıyor 3 gündür gecikti adetim bu regl başlangıcı mıdır yerleşme lekesi mi anlayamadım adetlerim düzenlidir normalde