ZuzuVeDuru Merhaba anneler...kızım 9 aylık ve emziriyorum. dişim apse yaptı şişti. Doktor antibiyotik agumentin verdi. Emzirdiğimi söyledim kullanabilirsin dedi. Ama yinede için rahat değil. Siz ne düşünüyorsunuz? Ne yapmalıyım?
Eslem51 ZuzuVeDuru kullanıbilirsin fakat bazen bebekte bagırsak düzenini bozabiliyor ben cefaks kullanmıstım idrar yolu enfeksıyonu için bebeğim cok sıvı yapmıstı kakasını
Deletedmom114 3 gün önce 3 dişimi çektirdim. Doktor antibiyotik yazdı haliyle ağrı çok olacağı için kullandım. 6 aylık kızım ard arda sürekli 1 saatte bir kaka yapıyor şu anda kullanmayı bıraktım 🤦🏻♀️
Bhs ZuzuVeDuru augmentin kullanabilirsnz bn de hamileykn ve emzirirken kullandm hatta oğlum da 20 günlükken kullandı 😬