Geçen sene kızıma yağmurluk,mont felan almıştım. İyi ki almışım şuan altın gibi değerlendirmiş resmen.
Geçen sene Victor bot kullandık aşırı hafif ve güzeldi şuan ayağına oluyor,olmaya devam ederse almayacağım ama olmazsa yine aynı botun farklı rengini almayı düşünüyorum.
Atkı bere eldiven takımı alacağım.
Günlük kıyafetleri de henüz hiç almadım aslında artık başlasak iyi olur.
Aralıkta doğacak bebeğime de biraz hastane çıkışı,uzun kollu tulumlar aldım. Duruma göre ona da alacağım kalın bir kaç şey.