Bebeğimin çene kasları çok zayıf. Sarılıktan yoğun bakımda yattı yeni çıkarttık. Biberon arayışındayız. Evdeki philips avent natural 0+ olanı çekemiyor yenidoğan ama çenesi yeterli gelmiyor aç kalmaması lazım yoksa uğraşırdım ama işte.. kaç numara uç almam lazım? Benimle aynı problemi yaşayananız oldu mu? Nasıl çözüm buldunuz?