Kedilivebebeli1 Aaaaaa bende sancaktepe. Samy range var bende isterseniz fotoğraflarını atayım bir bakın. Sadece 3 kere dışarı çıkardım, şuan evde duruyor. Oğlum hiç sevmiyor sıkılıyor. İsterseniz buyrun bakın çok uyguna vericem. Garantisi falan devam zaten şubatın sonunda aldık. Aylardır satmaya çalışıyorum 🥲