elaece2508 Günaydın kızlar biz bugün 12 günlük olduk kızlarımla zor geçen bir zamandayız iki bebeye birden bakmak çok zormuş ama sabırla sevgiyle büyüteceğiz onları sizde durumlar nasıl ?
3kedili2bebekli elaece2508 zaman çok hızlı geçiyor sağlıkla buyuyecekler inşallah maşallah sizde pozitif görünüyorsunuz zamanla 2 bebeğe bakmak size çok kolay gelecek ☺️
maygirl elaece2508 yaaa iki tane minicik bebek eminim ki zordur ama cokta guzel olacak bikac ay sonra🥰sağlıkla büyüsünler🙏yeni anne degilim😀sadece yazmak istedim görünce🌷
mdannesi Büyüdükçe daha iyi bence,oturmaya basladıklarnda emeklemeye başladıklarında,ikisi oyun oynuyolar,bu cok guzel 😊
Mrvalpr mdannesi ben şuan hala kabullenememe aşamasındayım .bide oğlum var 4 buçuk yaşında nasıl bakıp büyüteceğim diyorum